Hare Kryszna!
Przyjmijcie moje pokłony. Wszelka chwała Śrila Prabhupadzie.

Treścią tego bloga będą nauki zawarte w listach napisanych przez Śrila Prabhupada do różnych osób. Listy nie zostały do tej pory opublikowane w języku polskim. Zawierają one wiele cennych instrukcji niezbędnych w życiu duchowym. Należy jednak pamiętać, że są to instrukcje dane osobom znajdującym się w różnych okolicznościach. Nie są to zatem instrukcje absolutne pod każdym względem. Różnorodność nauk (zawartych w listach) na ten sam temat jest wynikiem względności sytuacji, możliwości uczniów i ich zaawansowania na ścieżce świadomości Kryszny. Należy spróbować zrozumieć je w tym świetle i jeśli sytuacja czytelnika jest podobna, może skorzystać z proponowanych rad. Dla każdego jednak będzie to niezwykła uczta i możliwość głębszego zrozumienia wiecznych nauk zawartych w śastrach (pismach świętych) przekazanych nam przez sadhu (święte osoby) oraz guru (mistrza duchowego). hare kryszna

wasz sługa
Gopala Acarya
dasa

Wasza Świętobliwość wniosła wiele piękna i harmonii...


San Francisco

10 Luty, 1967

67-02-10

 

Mój drogi  Brahmananda,

Przyjmij proszę moje błogosławieństwa. Otrzymałem notkę od Ciebie wraz z listem od Śriman Kirtananandy . Bardzo chcieliby otrzymać nagrania, ponieważ jak na razie przesłałeś tylko okładkę. Proszę  zapytaj pana Lernera czy pan Kallman nie chce przesłać nagrań z jakichś sobie znanych powodów, abym mógł poinformować zainteresowane tutaj strony. Musimy dojść do jakiegoś definitywnego porozumienia zamiast przeciągać tę sprawę. Myślę, że wszystko idzie dobrze u was dzięki Łasce Pana Kryszny. Zostałem zaproszony przez inne organizacje aby dać wykłady 11, 12, 14 w Organizacji Samorealizacji, Himalajskiej Akademii Administracji i kolegium uniwersytetu San Francisco.  Niektórzy z nich napisali: „Wasza Świętobliwość wniosła wiele piękna i harmonii do naszej społeczności poprzez swoją miłość i oddanie. Wiele dusz odnalazło wewnętrzny spokój w Twoich naukach Świadomości Kryszny”. Mógłbym natychmiast rozprowadzić wiele nagrań na tych spotkaniach poprzez praktyczną ich demonstrację. Co mi po pustych opakowaniach? Nie jestem w stanie pojąć metod działania pana Kallmana. Postaraj się zrozumieć o co mu chodzi i daj mi znać jaka jest faktyczna sytuacja. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz