Hare Kryszna!
Przyjmijcie moje pokłony. Wszelka chwała Śrila Prabhupadzie.

Treścią tego bloga będą nauki zawarte w listach napisanych przez Śrila Prabhupada do różnych osób. Listy nie zostały do tej pory opublikowane w języku polskim. Zawierają one wiele cennych instrukcji niezbędnych w życiu duchowym. Należy jednak pamiętać, że są to instrukcje dane osobom znajdującym się w różnych okolicznościach. Nie są to zatem instrukcje absolutne pod każdym względem. Różnorodność nauk (zawartych w listach) na ten sam temat jest wynikiem względności sytuacji, możliwości uczniów i ich zaawansowania na ścieżce świadomości Kryszny. Należy spróbować zrozumieć je w tym świetle i jeśli sytuacja czytelnika jest podobna, może skorzystać z proponowanych rad. Dla każdego jednak będzie to niezwykła uczta i możliwość głębszego zrozumienia wiecznych nauk zawartych w śastrach (pismach świętych) przekazanych nam przez sadhu (święte osoby) oraz guru (mistrza duchowego). hare kryszna

wasz sługa
Gopala Acarya
dasa

pełna kooperacja...

San Francisco
30 Stycznia, 1967
67-01-30

Mój drogi Satsvarupo,
Proszę przyjmij moje błogosławieństwa. Jak rozumiem Neal już nas opuścił, a Ty podjąłeś się transkrypcji nagrań. Proszę, daj znać ile masz obecnie taśm. Myślę, że u Ciebie jest pięć taśm, jako że ja mam tylko trzy. Dopilnuj tego aby nie zginęła żadna z nich. Jesteś szczerym wielbicielem Pana i z całą pewnością zostaniesz pobłogosławiony pomyślnym postępem w kwestiach duchowego zrozumienia. Twój asystent Ranchor ma się ze mną dobrze. Obecnie jego umysł jest spokojny. Mam nadzieję, że wszyscy razem w pełni kooperujecie w służbie dla Kryszny. Ucieszę się jeśli do mnie napiszesz. Mam nadzieję, że masz się dobrze.


Twój zawsze Ci życzliwy
A.C. Bhaktivedanta Swami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz