Hare Kryszna!
Przyjmijcie moje pokłony. Wszelka chwała Śrila Prabhupadzie.

Treścią tego bloga będą nauki zawarte w listach napisanych przez Śrila Prabhupada do różnych osób. Listy nie zostały do tej pory opublikowane w języku polskim. Zawierają one wiele cennych instrukcji niezbędnych w życiu duchowym. Należy jednak pamiętać, że są to instrukcje dane osobom znajdującym się w różnych okolicznościach. Nie są to zatem instrukcje absolutne pod każdym względem. Różnorodność nauk (zawartych w listach) na ten sam temat jest wynikiem względności sytuacji, możliwości uczniów i ich zaawansowania na ścieżce świadomości Kryszny. Należy spróbować zrozumieć je w tym świetle i jeśli sytuacja czytelnika jest podobna, może skorzystać z proponowanych rad. Dla każdego jednak będzie to niezwykła uczta i możliwość głębszego zrozumienia wiecznych nauk zawartych w śastrach (pismach świętych) przekazanych nam przez sadhu (święte osoby) oraz guru (mistrza duchowego). hare kryszna

wasz sługa
Gopala Acarya
dasa

Przyjmij Krysznę na swego męża

San Francisco
30 Stycznia, 1967
67-01-30

Moja droga Jadurani,
Przyjmij proszę moje błogosławieństwa. Usłyszałem o Twojej dobrej pracy, chociaż nie pisałaś do mnie. Zawsze pamiętam Cię, jako najmilszą dziewczynę, ponieważ z takim oddaniem angażujesz się w służbę dla Kryszny. Jestem pewien, że Kryszna jest z Ciebie zadowolony i obdarzy Cię Swoimi błogosławieństwami. Lepiej przyjmij Krysznę na swego męża, On nigdy nie będzie niewierny. Przyziemni mężowie i żony nigdy się ze sobą nie zgadzają. Ponieważ w świecie materialnym relacje opierają się na ciele, które z gruntu jest fałszywe. W takich okolicznościach, jak możemy spodziewać się czegoś rzeczywistego na płaszczyźnie fałszywej egzystencji. Oddaj się zatem służbie dla Kryszny 24 godziny i zobacz sama jak będziesz szczęśliwa pod każdym względem. Jesteś bardzo dobrą dziewczyną, ponieważ słyszałem jak intonujesz podczas swojej pracy. To jest bardzo dobre i niech Kryszna obdarzy Cie coraz większym i większym oświeceniem. Zawsze modlę się abyś byłą szczęśliwa dzięki Łasce Pana naszego. Ucieszę się, jeśli coś do mnie napiszesz.


Zawsze Ci życzliwy
A.C. Bhaktivedanta Swami



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz