Hare Kryszna!
Przyjmijcie moje pokłony. Wszelka chwała Śrila Prabhupadzie.

Treścią tego bloga będą nauki zawarte w listach napisanych przez Śrila Prabhupada do różnych osób. Listy nie zostały do tej pory opublikowane w języku polskim. Zawierają one wiele cennych instrukcji niezbędnych w życiu duchowym. Należy jednak pamiętać, że są to instrukcje dane osobom znajdującym się w różnych okolicznościach. Nie są to zatem instrukcje absolutne pod każdym względem. Różnorodność nauk (zawartych w listach) na ten sam temat jest wynikiem względności sytuacji, możliwości uczniów i ich zaawansowania na ścieżce świadomości Kryszny. Należy spróbować zrozumieć je w tym świetle i jeśli sytuacja czytelnika jest podobna, może skorzystać z proponowanych rad. Dla każdego jednak będzie to niezwykła uczta i możliwość głębszego zrozumienia wiecznych nauk zawartych w śastrach (pismach świętych) przekazanych nam przez sadhu (święte osoby) oraz guru (mistrza duchowego). hare kryszna

wasz sługa
Gopala Acarya
dasa

obraz wisznu









San Francisco

11 February, 1967

Moja Droga Jadurani,

Jeśli Kirtanananda uda się do Montrealu możesz dać mu jeden obraz Wisznu. Mam nadzieję, że otrzymałaś wysłane przeze mnie imiona Wisznu.

Twój kochający

A.C. Bhaktivedanta Swami

N.B. Mój drogi Rayarama, proszę bądź w kontakcie z Panem. Leo Ypstantin. Jeden dżentelmen z Indii, który mieszka tu już od 5 lat jako stały rezydent, zasugerował, że jeśli moi uczniowie i wielbiciele złożą podanie do departamentu wiz, że chcą bym tu był dla ich korzyści, wówczas oni usankcjonują wydanie wizy stałego rezydenta . Wiele innych organizacji, matki moich uczniów, wielbiciele, docenili moje działania. Dlaczego nie przyjąć tej procedury zanim wyczerpie się obecny czas mojego pobytu. Proszę skonsultuj się z Panem Ypstantinem i daj mi znać o jego opinii. Pokaż mu wycinki. ACB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz