Hare Kryszna!
Przyjmijcie moje pokłony. Wszelka chwała Śrila Prabhupadzie.

Treścią tego bloga będą nauki zawarte w listach napisanych przez Śrila Prabhupada do różnych osób. Listy nie zostały do tej pory opublikowane w języku polskim. Zawierają one wiele cennych instrukcji niezbędnych w życiu duchowym. Należy jednak pamiętać, że są to instrukcje dane osobom znajdującym się w różnych okolicznościach. Nie są to zatem instrukcje absolutne pod każdym względem. Różnorodność nauk (zawartych w listach) na ten sam temat jest wynikiem względności sytuacji, możliwości uczniów i ich zaawansowania na ścieżce świadomości Kryszny. Należy spróbować zrozumieć je w tym świetle i jeśli sytuacja czytelnika jest podobna, może skorzystać z proponowanych rad. Dla każdego jednak będzie to niezwykła uczta i możliwość głębszego zrozumienia wiecznych nauk zawartych w śastrach (pismach świętych) przekazanych nam przez sadhu (święte osoby) oraz guru (mistrza duchowego). hare kryszna

wasz sługa
Gopala Acarya
dasa

Chronieni przez Krysznę, z całą pewnością...












San Francisco

14 Luty, 1967

Mój Drogi Brahmananda,

Przyjmij moje błogosławieństwa proszę i przekaż je również wszystkim swoim braciom i siostrom duchowym. Odnosząc się do Twej telefonicznej rozmowy ostaniego wieczora i Twojego listu z 10 lutego, pragnę poinformować Cię, że Oddział San Francisco będzie działał jako oddzielna tożsamość i że placówka Nowego Yorku nie ma podejmować żadnego ryzyka dlatego ośrodka.

Otrzymałem również list od Pana Altmana i będę działał zgodnie z jego pragnieniem. Możesz przesłać 200$ dla Altmana i 6000$ razem 6200$ na moje konto oszczędnościowe No.19282 w Trade Bank And Trust Company, druk na transfer załączam w liście. Złożył już na nim swój podpis, Ty również złóż swój i przekaż to do banku. Oni zajmą się resztą. Te 6000$ zostanie przesłane przeze mnie jak tylko zostanie podpisany kontrakt sprzedaży na kupno domu. Do tego czasu pieniądze pozostaną na moim koncie oszczędnościowym. Jak rzeczywiście kontrakt sprzedaży zostanie podpisany skłonie Oddział San Francisco aby dołożyli 1000$, bądź pewien.

Zdaniem wielbicieli i członków zarządu 1000$ zostało poddane ryzyku bez żadnego zrozumienia. Wiem, że działasz najlepiej jak potrafisz, jednakże był to błąd oceny. W żadnym razie nie jestem z Ciebie niezadowolony, ale mówią, że Pan Payne nie będzie w stanie uzyskać finansowej pomocy z żadnego innego źródła. On po prostu gra na zwłokę używając różnych pretekstów i ciągle coś zmieniając. Dlatego, nie powinieneś zapłacić nawet grosza więcej ponad to co już zapłaciłeś. Jeśli będzie chciał więcej pieniędzy, po prostu odmów.

Obecność Kirtananandy w N.Y. jest niezbędna; dlatego przełożyłem jego wyjazd do Montrealu. Rada przyjaciół, żeby nie otwierać zbyt wielu ośrodków, jako że obecnie może to być zbyt duży ciężar dla nas, została przeze mnie zaakceptowana. Lepiej wzmocnijmy otwarte już dwa ośrodki. Poza tym oddział Montrealu potrzebuje ludzi i pieniędzy, których my w tym momencie nie możemy wydać. Twoja informacja na temat dyktafonu została przyjęta. Wysłaliśmy dyktafon do naprawy, jako że jest wadliwy. W między czasie otrzymałem inny aby móc kontynuować swoją pracę. Mam obecnie tylko 5 taśm. Potrzeba jeszcze 3. Neal tu nie przyjechał. Intonuj Hare Kryszna i bądź radosny. Wszyscy jesteśmy chronieni przez Krysznę, bądź tego pewien.

Twój zawsze Ci życzliwy

A.C. Bhaktivedanta Swami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz