Hare Kryszna!
Przyjmijcie moje pokłony. Wszelka chwała Śrila Prabhupadzie.

Treścią tego bloga będą nauki zawarte w listach napisanych przez Śrila Prabhupada do różnych osób. Listy nie zostały do tej pory opublikowane w języku polskim. Zawierają one wiele cennych instrukcji niezbędnych w życiu duchowym. Należy jednak pamiętać, że są to instrukcje dane osobom znajdującym się w różnych okolicznościach. Nie są to zatem instrukcje absolutne pod każdym względem. Różnorodność nauk (zawartych w listach) na ten sam temat jest wynikiem względności sytuacji, możliwości uczniów i ich zaawansowania na ścieżce świadomości Kryszny. Należy spróbować zrozumieć je w tym świetle i jeśli sytuacja czytelnika jest podobna, może skorzystać z proponowanych rad. Dla każdego jednak będzie to niezwykła uczta i możliwość głębszego zrozumienia wiecznych nauk zawartych w śastrach (pismach świętych) przekazanych nam przez sadhu (święte osoby) oraz guru (mistrza duchowego). hare kryszna

wasz sługa
Gopala Acarya
dasa

San Francisco
15 Luty, 1967
Mój drogi Kirtananando,
Nie jest dobrze, byś opuszczał N.Y. kiedy mnie tam nie ma. Dlatego przełożyłem Twój wyjazd do Montrealu. Proszę zapłać rachunek za Mrdangi. Myślę, że statek Jaladuta musi już dobijać do brzegu N.Y. Proszę, zrób co konieczne i zadbaj o wartościowe rzeczy. Mam nadzieję, że masz się dobrze.
Zawsze dobrze Ci życzący
A.C. Bhaktivedanta Swami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz